Palveluehdot

Palveluehdot – SkinTone Helsinki

1. Ajanvaraus ja sopimus

Ajan varaaminen on sitova sopimus palvelun suorittamisesta ja sen hinnasta. Varaamalla ajan asiakas hyväksyy palveluehdot.

2. Hinnat

Ajantasaiset hinnat löytyvät verkkosivuiltamme ja ajanvarausjärjestelmästä. Hinnat sisältävät arvonlisäveron. Mahdollisista lisäkuluista kerrotaan ennen hoitoa.

3. Palvelun suorittaminen

Palvelut suoritetaan ammattitaidolla, hygienisesti ja sovitulla tavalla. Asiakkaan tulee ilmoittaa mahdollisista vasta-aiheista, sairauksista, lääkityksistä ja allergioista. Hoito voidaan jättää tekemättä, mikäli se ei olisi asiakkaalle turvallinen.

4. Reklamaatiot

Reklamaatiot pyydämme tekemään kohtuullisessa ajassa, mieluiten 1–7 vuorokauden sisällä. Virheellinen palvelu korjataan ensisijaisesti. Jos korjaus ei ole mahdollinen, voidaan antaa hinnanalennus.

5. Peruutusehdot

– Peruutukset viimeistään 24 h ennen varattua aikaa.

– Sairastumisesta on ilmoitettava ennen hoitoa.

6. Maksutavat

Hyväksymme yleisimmät maksukortit ja ilmoitetut maksutavat mm. Epassi hyvinvointi jalkahoidoissa ainoastaan.

7. Lahjakortit

Lahjakortit ovat voimassa 12 kuukautta ostopäivästä, ellei toisin mainita. Lahjakorttia ei voi muuttaa rahaksi.

8. Tietosuoja

Asiakastietoja käsitellään turvallisesti tietosuojalainsäädännön mukaisesti. Tietoja käytetään vain palveluiden ja ajanvarauksen toteuttamiseen.

---

⭐ Turvallinen palvelu – Asiakasohje

Tarjoamme hoitopalvelut turvallisesti ja asianmukaisen hygienia- ja työturvallisuusohjeistuksen mukaisesti.

1. Ennen hoitoa

Kertokaa meille:

– sairaudet ja lääkitykset

– allergiat ja yliherkkyydet

– raskaus

– ihon tai jalkojen infektiot

– aiemmat reaktiot hoidoista

Nämä ovat välttämättömiä turvallisen hoidon takaamiseksi.

2. Hoidon aikana

Käytämme vain puhtaita, desinfioituja tai kertakäyttöisiä välineitä.

Asiakas voi milloin tahansa pyytää taukoa tai keskeyttää hoidon.

3. Hoidon jälkeen

Annamme selkeät jälkihoito-ohjeet suullisesti tai kirjallisesti. Niiden noudattaminen varmistaa hyvän hoitotuloksen ja ehkäisee haittoja.

4. Mikäli ilmenee oireita

Ottakaa yhteyttä, mikäli hoidon jälkeen esiintyy:

– epätavallista kipua

– voimakasta punoitusta

– allergisia oireita

– epäily infektiosta

Arvioimme tilanteen ja ohjaamme tarvittaessa jatkotoimiin.