Palveluehdot
Palveluehdot – SkinTone Helsinki
1. Ajanvaraus ja sopimus
Ajan varaaminen on sitova sopimus palvelun suorittamisesta ja sen hinnasta. Varaamalla ajan asiakas hyväksyy palveluehdot.
2. Hinnat
Ajantasaiset hinnat löytyvät verkkosivuiltamme ja ajanvarausjärjestelmästä. Hinnat sisältävät arvonlisäveron. Mahdollisista lisäkuluista kerrotaan ennen hoitoa.
3. Palvelun suorittaminen
Palvelut suoritetaan ammattitaidolla, hygienisesti ja sovitulla tavalla. Asiakkaan tulee ilmoittaa mahdollisista vasta-aiheista, sairauksista, lääkityksistä ja allergioista. Hoito voidaan jättää tekemättä, mikäli se ei olisi asiakkaalle turvallinen.
4. Reklamaatiot
Reklamaatiot pyydämme tekemään kohtuullisessa ajassa, mieluiten 1–7 vuorokauden sisällä. Virheellinen palvelu korjataan ensisijaisesti. Jos korjaus ei ole mahdollinen, voidaan antaa hinnanalennus.
5. Peruutusehdot
– Peruutukset viimeistään 24 h ennen varattua aikaa.
– Sairastumisesta on ilmoitettava ennen hoitoa.
6. Maksutavat
Hyväksymme yleisimmät maksukortit ja ilmoitetut maksutavat mm. Epassi hyvinvointi jalkahoidoissa ainoastaan.
7. Lahjakortit
Lahjakortit ovat voimassa 12 kuukautta ostopäivästä, ellei toisin mainita. Lahjakorttia ei voi muuttaa rahaksi.
8. Tietosuoja
Asiakastietoja käsitellään turvallisesti tietosuojalainsäädännön mukaisesti. Tietoja käytetään vain palveluiden ja ajanvarauksen toteuttamiseen.
---
⭐ Turvallinen palvelu – Asiakasohje
Tarjoamme hoitopalvelut turvallisesti ja asianmukaisen hygienia- ja työturvallisuusohjeistuksen mukaisesti.
1. Ennen hoitoa
Kertokaa meille:
– sairaudet ja lääkitykset
– allergiat ja yliherkkyydet
– raskaus
– ihon tai jalkojen infektiot
– aiemmat reaktiot hoidoista
Nämä ovat välttämättömiä turvallisen hoidon takaamiseksi.
2. Hoidon aikana
Käytämme vain puhtaita, desinfioituja tai kertakäyttöisiä välineitä.
Asiakas voi milloin tahansa pyytää taukoa tai keskeyttää hoidon.
3. Hoidon jälkeen
Annamme selkeät jälkihoito-ohjeet suullisesti tai kirjallisesti. Niiden noudattaminen varmistaa hyvän hoitotuloksen ja ehkäisee haittoja.
4. Mikäli ilmenee oireita
Ottakaa yhteyttä, mikäli hoidon jälkeen esiintyy:
– epätavallista kipua
– voimakasta punoitusta
– allergisia oireita
– epäily infektiosta
Arvioimme tilanteen ja ohjaamme tarvittaessa jatkotoimiin.
